Pensiunea Floarea Soarelui

Restaurantul Floarea Soarelui vă stă la dispoziţie, fiind locaţia perfectă pentru organizarea şi găzduirea de evenimente: nunţi, botezuri, întâlniri de afaceri, aniversări, mese festive etc.

Spaţiile dedicate organizării evenimentelor combină calitatea şi romantismul, gastronomia şi armonia, muzica şi divertismentul, oferind o experienţă de neuitat.

Pentru evenimente deosebite vă punem la dispoziţie:

- Un coordonator pregătit să vă ajute in organizarea cu succes a oricărui tip de eveniment (nunţi, botezuri, petreceri de absolvire, întâlniri jubiliare, zile onomastice sau aniversare, corporate, etc);

- Servicii Food & Beverage adaptate preferinţelor Dumneavoastră;

- Asistenţă pentru crearea unei teme unice pentru fiecare eveniment;

- Ajutor tehnic: fotograf, cameraman, videoproiectie, sonorizare, lumini etc;

- Servicii de impresariat artistic: trupe, solişti, dansatori, DJ, magicieni, animatori;  

- Consultanţă în alegerea celor mai adecvate decoraţiuni şi accesorii pentru eveniment;

- Tarife preferenţiale pentru cazarea invitaţilor în camerele Pensiunii Floarea Soarelui, amenajate modern şi confortabil;

- Servicii de machiaj profesional pentru sedinţele foto şi machiaj pentru mirese;

- Aranjament festiv pentru sală: decor festiv pentru scaune, decor festiv pentru mese, aranjamente florale pe mesele invitaţilor, aranjament floral prezidiu, lumânări, afişaj cu distribuţia invitaţilor la mese, numere de masă, suport pentru numerele de masă;

- Tortul festiv şi şampania.

Doriţi să vă încadraţi într-un buget mai mic, fără a scădea calitatea serviciilor incluse? Contactaţi-ne şi suntem siguri că o să găsim o soluţie împreună.

 

Trimite mesaj
lorem ipsum
lorem ipsum dolor lorem ipsum dolor lorem ipsum dolor
lorem ipsum
  • Pensiune Restaurant Floarea Soarelui
  • Restaurant Floarea Soarelui

loading ...

Întâlniri şi evenimente

Restaurant Floarea Sorelui este locaţia ideală pentru: petreceri, aniversări, recepţii, mese de protocol, nunţi, botezuri, cununii, parastase, comemorări organizate în Braşov.